Requisiti basi di usu per i dischi di taglio di metalli

I dischi di taglio di resina utilizanu principalmente resina cum'è legante, maglia di fibra di vetru cum'è materiale di rinforzu è scheletru, cumminata cù una varietà di materiali abrasivi, è a prestazione di taglio hè particularmente notevule per i materiali difficiuli di taglià cum'è l'acciaio in lega è l'acciaio inox.Fibra di vetru è resina sò aduprate cum'è materiali di rinforzu di ligame.Hanu una alta resistenza di trazione, impattu è curvatura.L'editore di Grassland Grinding Wheel hà da sparte cun voi i requisiti basi per l'usu di dischi di taglio di metalli:
Discu di taglio

1. Selezziunà u discu di taglio apprupriatu secondu i bisogni di u disignu di l'equipaggiu.
2. L'equipaggiu equipatu deve esse equipatu cù dispusitivi di prutezzione di salvezza, cum'è: coperta protettiva, frenu off-off, prutezzione di overload, etc.
3. Ci sò uperatori prufessiunali à stallà è aduprà, è purtate vestiti di travagliu, occhiali protettivi, cuffie, etc.
4. L'operatori ùn deve micca purtate guanti, i capelli longu deve esse posti in u capu di u travagliu, è attente à a cravatta è i braccialetti per prevene u periculu.
5. Mantene luntanu da u focu è l'ambienti umidi.

I migliori arnesi per tagliare l'acciaio

L'acciaio pò esse tagliatu cù una varietà di l'equipaggiu di putenza, secondu a forma di l'azzaru chì deve esse tagliatu.Una sega a goccia montata su un banco si adatta a una lama di taglio da 14" 350 mm o 16" 400 mm, è questu hè più adattatu per i travaglii di l'acciaio più pesante, postu chì a sega tagliata pò tagliate quasi ogni metallu cù a lama di taglio curretta.

Una sega a goccia da banco hè particularmente utile per tagliare lunghezze ripetitive d'acciaio rapidamente è precisamente.A limitazione cù questu strumentu hè chì si taglia solu à un angolo drittu di 90º.Per u travagliu di l'auto sottile è fiddly, un strumentu rotativu o aria pò esse a vostra arma di scelta.Quessi sò arnesi di putenza particularmente utili per entra in quelli spazii difficiuli di ghjunghje induve l'arnesi più pesanti è voluminosi ùn ponu esse manuvrabili.Pudete ancu taglià u metale cù una sega, ma questu hè un travagliu assai più intensu per qualcosa chì un strumentu di putenza pò fà in una frazzioni di u tempu.


Tempu di Postu: Dec-16-2021